Städar ...

Hej bloggen, inte vart så där jätte bra uppdatering här IGEN ... 
Men men, kort fattat så har jag inte bott hemma , jag har bott hos min mormor och bara haft det bra! Sen har jag umgåts med grymma vänner och njutit, I helgen var jag på dop och efter det så åkte jag och grillade hos min faster med hennes kille, min farbror och hans fru ! Mysigt .. 
 
Sen i söndags red jag ut en kvällstur på Kron vilket va underbart mysigt, han fick galopperat lite och guuu va pigg han är ! haha söte :')
 
Sen nu har jag varit sjuk i 2 dagar och idag städar jag mitt lilla rum ... Ska fixa klart det sista och sen ska jag lätt sova för jag har sån jäkla mensverk... och så klart se 2 avsnitt av "Grey's Anatomy" till !
 
Just det ja, i fredags så var jag och Badade med Hugo, Alice, Emil, Hampus och Natte! Kallt som sattan men as gott. 
Efter det drog jag , Emil Alice och Natte till Orust och träffade massa trevligt folk ! Mys :') 
 
Jaja, jag ska snacka vidare med Alice i skype och städa nu så vi höres ! 
 
 
 
Denna veckan har vart sämst.. bara mått bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0