Jag vet.

Jag lovade ju att uppdatera så även om mitt dåliga humör är bajs och jag mår rövhatt så ska jag försöka uppdatera , låter det bra?

Red dressyr på Dankan igår vilket gick helt ok .. han va rätt jobbig i början men sen hittade jag knapparna och då gick allt perfa, red ut i 1 timme med Kron idag med , bara skrittade och en liten galopp i slutet.
Underbara häst!

Ni får denna listan så länge då.

Kärlek & relationer

Ditt civilstånd? Singel..

Är du nöjd med det? Det kan diskuteras

Vem kysste du senast? D.

Har du varit kär på riktigt? jaaaaa

Ditt äldsta strul? Ehm... 19 typ

Ditt yngsta strul? D.

Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? 19

När vill du skaffa barn? Vill ha barn nu men ändå inte ... haha jag gillar inte barn :o

Har du kysst någon annans pojkvän? Nepp.



Privat

Vad är ditt andranamn? Alexandra

Har du sårat någon med flit? Njee, jag tror inte det.

Vilken webbsida besöker du mest? Facebook

Vem i din familj kommer du bäst överens med? Min syster och min faster.

Är du kär? Ja..

Vem bråkade du senast med? D.

Hur gammal är du? Fyller sexton

Har du bra självförtroende? Nope.



Personer

Vem litar du på till 100%? ingen.

En snygg person? Gustaf lätt !

Vem smsa dig senast? Felix

Vem smsa du senast? Alice

Vad stod det på det första smset idag? " Bajs Bajs Bajs :( <3 "

Vem ringde dig senast? Momo <3

Vem kramade du senast? Mamiii

Vem såg du senast? My brother

En person du skulle vilja se ut som? Mig själv fast smalare och snyggare



Har du under de senaste 10 dagarna…

[ ] Simmat

[x] Tränat

[x] Varit sjuk

[ ] Hånglat med någon

[ ] Haft sex

[/] Varit full

[ ] Rökt vattenpipa

[ ] Tagit droger

[ ] Dumpat någon

[x] Blivit dumpad

[ ] Blivit kär

[x] Bråkat med någon

[x] Blivit sviken

[ ] Ljugit för en nära vän

[x] Solat

[x] Sovit

[x] Haft magont/huvudvärk

[x] Lyssnat på musik

Randomfrågor

Vilken är din viktigaste ägodel? Min mobil och Kron.

Hur ser din drömkille ut? jaduuuuuuu.. vet inte riktigt

Har du haft sex med mer än 5 personer? Nej

Har du kysst någon denna månad? Jaa

Har du haft sex denna månad? nope

Har du tandläkarskräck? japp

Hur många har varit otrogna mot dig? ...

När var du senast i Stockholm? hmm.. aldrig :o

Är du helsvensk? Nepp

En sak du älskade som barn? Att hoppa i soffan !

Är du lycklig? inte det minsta.

Brukar du använda smycken? nä

Vad är viktigt för dig i ett förhållande? att man kan lita på varandra , berätta allt för varandra och inte ljuga för varandra.

Vad vill du bli i framtiden? En pensionärs jävel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0