Träningsvärk.

Jag har typ mega träningsvärk ..
haha , jaja det är la gott ;)
Jag har inte så mycket att blogga om .. om jag ska vara ärlig..
I måndags var jag hemma sjuk och då städade jag faktiskt mitt rum ! haha ;) WOW, fick upp mina gardiner och flyttat lite grejer å så ! Gött, idag kanske mina tavlor kommer upp, och jag har lyckats hålla mitt rum städat än så länge ! ;) Duktiga mig .

Tisdags så vart jag i skolan och sen drog jag till min faster och ba hade det allmänt bäst!

Idag har JAG sån jävla träningsvärk så jag fick rulla ur sängen i morse... haha , Ikväll blir det ridning ! woppa

Tagga mer träningsvärk imorgon ;)

På fredag ska jag kanske träffa Mandis och Hanna ! mys <3

Sen lördag så drar jag nog med dom till Henån igen och träffar Dennis <3

På kvällen får jag la se vad som händer. Resten av helgen blir la som den blir, inte planerat än!



Men nu måste jag plugga .. eller a jobba innan läraren typ dödar mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0