PANG.

Nu kommer pang inlägget.. haha Och kom ihåg detta är MINA åsikter om det av hur JAG upplever det.

Jag fattar inte grejen med att dom flesta killar är så FRUKTANSVÄRT fixerade vid bröst och rumpor ... VAD är grejen lixom .. fattar inte ..

Sen det här med att dom flesta bara vill ha ett ligg ?! VARFÖR ?!
Är då min fråga ... Dom får ett ligg och sen sticker dom lixsom , man hör inte ifrån dom efter det .. varför ?
Varför är det så svårt att ha ett förhållande och så istället för att bara ligga runt ?!
Jag fattar inte det roliga med det ? mer än att dom flesta tjejer blir sårade av det..
Är det verkligen så svårt att hålla sig till en och samma brud och antagligen få ligga än att bara försöka få ligg med massa andra ?

Och det här med att be tjejer om att skicka NAKEN bilder.. Vafan är grejen med det då ?
Mer än att ni får "runk" matrial och kan bedöma om hon är "knullbar" Asså nej .. usch .
Sånna killar säger jag bajbaj till direkt ! Just saying.

Asså en konvesation nu för tiden kan se ut så här

Han - Hej :)
Hon - Hej :)
Han - Vad gör du ? :)
Hon - inte mycket , dudå? :)
Han - nja .. har lite tråkigt.. lust att hjälpa mig ? :)
Hon - Hur då ? :)
Han - nja, skicka en bild kanske ? :D

Alltså nej .

Spyr på sånt .
Blä..


Jag fattar verkligen inte vad jag ska säga.. vart är allt på väg.. ?
Snart kommer det la inte finnas förhållanden längre bara en massa som ligger runt.
Blö..

Jag hatar sånt här .. Kan ju säga så här , sånna killar vill jag inte ha och göra med, så dom blir det bajbaj till ! bara så ni vet.


Aja , DETTA är mina åsikter okej ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0