MENSVÄRK :C

Haha, min rubrik är fin okej..

Men helt seriöst idag känner jag mig såhär! :

 

 
hahahahah... nej men jag tyckte den va söt :c
 
aja , gårdagen blev inte riktigt som planerad... men fick iallafall träffat bästa hurtig och Jennie, sen så kom Johan och höll mig sällskap en stund medans jag väntade på bussen ! Tack bästis :3
 
Har inte så mycket att skriva mer än att jag har passat hundar över natten, och nu ska jag strax göra mig iordning för att åka till Jobbet! ;) Ja jag jobbar på en söndag.. haha
 
Sommarjobb ska jag hinna söka ikväll också... får se vad jag hinner  , ska mysa med Kron ikväll också !
 
 
Vi höres senare nu ska jag göra kaffe !
 
Detta är typ jag idag ... 
Blöbb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0