hehe,

Blev inte mycket till bloggande i helgen nej .. Haha
Men det är för att jag har haft fullt upp hela helgen,
Va i stallet hela Lördagen , red och fixade, sen drog jag till mamma i gbg och hälsade på henne...
Uff.. inte kul att se henne sån.

Sen i söndags så var jag i stallet hela dagen med, mockade hagar och stallet, sen red jag ut barbacka och galopperade samt red lite dressyr i paddocken , fick beröm för min sits och att han gick så fint, dom tyckte det såg så mysigt och avslappnat ut !
Kul! :D

Sen så drog jag till min morbror och lekte med mina kusiner och käkade middag.
Nu sitter jag i skolan .. höll på att försova mig i morse ! Wooopa
hehe, jaja måste plugga nu , stallet ikväll ! Vi höresssss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0