bättre.

Jag mår så mycket bättre idag.  
Allt är helt fantastiskt .. hahahah, humörsvängningar högt och lågt!
Ska egentligen jobba matte meeeeeen ... eftersom matte hatar mig och jag hatar matte så är det mycket intressantare att blogga och umgås med bästaste vännerna.
 
Nu fick man lite massage på det med, underbart, haha ;) 
Somnade på nationella provet förut... inte så bra kanske :/ 
Men a .. veterinären va och kollade på Kron nu på förmiddagen , så ska dit efter skolan och kolla om dom kom fram till vad felet är .. 
 
 
Ska fanimig backa en kladdkaka när jag kommer hem . sugen på något sött .
haha , men a , pratade med världens bästa i telefonen igår . ♡ underbart
 
Bloggar mer när jag kommer hem , ska skriva om gårdagens ridpass på Sitana !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0