bättre och bättre.

jo men precis, går dagen blev ju bara bättre och bättre.
 
Förvirrad för att jag inte vet vart jag ska ta vägen med kärleken . Den gör mig ... förvirrad.. 
Sen bråk med morsan, Kron halt igen fast på höger fram denna gången..
 
Japp ... Satt och grät i ett hörn  i Krons box medans han försökte muntra upp mig ... gullet ! 
 
 
Living young, wild and free.
 
Mitt liv är typ rätt depp just nu , idag blir det hörlurarna i , musiken på max, och bara stänga ute allt.
 
Träffar Hurtig lite senare , hoppas hon kan muntra upp mig. 
Sen kanske jag skulle träffat Amanda ikväll... 
Imorgon kanske blir att träffa bästa! <3
 
 
Nu måste jag nog jobba... ( kolla film.) 
Mitt knä håller på att ta kål på mig.
Fan va ont det gör .
 
 
 
 
 
 Det kommer bli bra bästis. jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0