7/3

 
 
Haha.. var så arg när jag satt och skrev inlägget igår så kände inte för att skriva ett inlägg till..

Så det kommer nu istället, skolan flöt på lagom bra!
Sen drog jag till stallet, Testade pessoa bettet på Kron bara för att se hur han va med det , ehm .. rida ut med det va inte det bästa, han lyssnade inte alls och blev typ orolig :s
Men dressyr i paddocken gick skit bra ! Började träna på skänkelvikningar , vilket gick hyfsat, ska jobba mer på det sen, idag ska jag testa att rida han med hakkamore för att se hur det funkar ;)

Får se Alice hänger antagligen med hem sen! mys, bada bubbelbad , snacka skit och skratta! Kanske tvingar upp henne på Kron ;) Vem vet!


HOPPAS DU LÄSTE DET ALICE ;*

Senare ska jag och Hugo dra på äventyr, avslöjar inte för mycket ifall personen vi ska överraska läser deeeetta !

Heh , hörs later!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0