trött,sliten, orkar inte

Som rubriken säger jaaa. jag är trött och blö.. Har hostat som en turk från turkmenistan idag........ Blev värre nu på kvällen. Fittigt jobbigt, svider i min hals :( Har vart på orust idag med underbara vänner och sen tog sälskapp med Johan in till stenungsund. Kände att jag förtjänade att feta mig med pizza förut nu när jag går på LCHF ;)
Jag är så trött så ikväll ska jag sova tidigt och där med punkt!
Haha kommer jag säkert inte göra ändå men ...
 
funderar på att vara hemma imorgon bara för att jag mår så jäääävla dåligt ... kommer säkert hosta 10 gånger värre imorgon och dååå då är det illa.. måste ju vara frisk tills på lördag!
Igår red jag Sitana och ehm... nä vill inte ens prata om det. tolka det som ni vill !
 
Nä nu blir det film, uppdaterar mer imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0