Tjena tjena hej hallå

Nä, nu är jag tillbaka in tha real life.
Mår 100 gånger bättre nu och känner mig 1000 gånger starkare!
Det ända jag har gjort på dessa två dagar är sattsat ALLT på skolan , tränat och haft det underbart med släkt och vänner.
Detta var precis vad jag behövde.

Har jag berättat att den 26 Januari så drar jag till dingle på en sån här "prova" på dag. Då står ridning, körning och hästteori på schemat! :)
Kul ska det bli, för jag vet vad jag vill med mitt liv och jag ska hålla fast vid den drömmen och full föra den till 1000 %!

Nä , nu ska jag ta och plugga lite... har SO förhör på tisdag på 2:a världskriget.. kul , finns definitivt inget bättre sätt jag hade velat spendera min lördag på !
 
HAR FÅTT TILLBAKA MIN TELEFON NU!
 
Vilket betyder att jag är fullt nå bar på KIK och INSTAGRAM igen ! :D
 
Kik: Amaajgaad
Insta: Amaajgaad 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0