Sho bre

Hemma från tha skola..
 
Igår så red jag faktiskt Kron som vart piggeliner ! 
Han fick galoppera av sig lite den stooora bjässen. 
Sen drog jag direkt och red på ljungskile, fick rida Kardan, En riktig piggeliner som är SÅÅHÄÄÄR STOOOOR.
Hahah... Och han var också piggelineeeer... Träningsvärk i hela kroppen , CHECK.
 
Skolan idag har vart okeeeej , vart fett seg och duunder trött. och att inte glömma huvudvärken.
 
Helgens planer vet ni redan ,, så kommer nog vara rätt dålig uppdate här , men ska försöka blogga. På söndag ska tydligen Johan hämta mig med moppen så ska vi dra och kolla på när Rasmus spelar match ! Kuuuul 
 
Jaja.... NU måste jag dra till Kron, vi höres !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0