hihhi

Jaaaag kom ihååååg att blogga nu när jag är hemma igen :3

Red som sagt kron förut, idag jobbade vi mycket i galoppen , skrittade fram till jossan sen travade jag tillbaka en bit till en äng där jag galopperade lite.. Det var la inte det smartaste när det är så blött men ... Gick nästan omkull så gick där ifrån och galopperade tillbaka till Jossan och sen hela grusvägen hem igen . Gick super ! han var taggad till tuuusen ! Sen när vi kom till stallet så tog jag av sadeln och travade/skrittade av han barbacka.. Min prins gick skit fint i formen i traven .. Plutten <3

Sen så mockade jag hela stallet + fodrade + släppte in alla hästar precis innan stall ägarna kom hem !

Sopade precis innan jag cyklade hemåt också .
 
 
 
Jag har världens finnaste kille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0