15 saker du kanske inte vet om Kron.

(ur mitt perspektiv)

1. På sommaren är han helt omöjlig att fånga ibland om man inte har godis med sig.
2. Han följer med mig lös från paddocken upp till stallet.
3. Han är född 1998 !
4. Han har blivit mycket gladare efter att vi har börjat rida ut
5. Han är typ inte rädd för något, förutom lastbilar.
6. Kron har blivit skrämd av en lastbil en gång, efter det får han panik när det kommer en.
7. När jag kommer till stallet så gnäggar han :')
8. Ibland om jag låter andra rida han emellan när jag rider så kan han bli jätte sur..
9. Han har smeknamn som "Korven, kronis , tjockis, fetto , bollen , köttbullen, sötnos, bäbis och massa mer"
10. Kron har börjat bocka en hel del i galoppen nu ;)
11. Ett tag så älskade han att hoppa.
12. Han tycker det är jätte tråkigt att bara skrittas.
13. Innan jag släpper in han i boxen när han står i stall gången så "pussar" han på mig !
14. Han kan gå redigt fint i formen , men då måste man verkligen jobba igång han. 
15. Han har börjat att gå till mig i hagen när jag kommer! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0