Rubriiiiik ?

Ligger här i min säng och bara slaaaaaaaaaappaar.
Haha tjock jag känner mig som bara har legat i sängen hela dagen, men kände att jag behöve det.
Har faktiskt vart duktig och börjat städa mitt rum ;) Hade en hårinpackning förut med! Fyyyy vad mjukt hår jag har nu. Nomnom me love!
 
Igår (fredag ) så hade jag ju np och det gick över förväntan bra! Stolt över mig själv! Sen så slutade jag vid halv 12 ! Göööött! 
 
När jag kom hem så red jag Fantasia , trimmade dressyr i paddocken , gick super mega bra! Hon gick i form hela passet faktiskt. Sen så skrittade jag ut på Kron en runda, var helt slut efter att ha ridit fanta! haha ;) 
 
 
 
Imorgon så ska jag till älsklingen .. Hihi säger inte vem ;) 
Sug på den karamellen ni ! 
 
 
Jaja nu ska jag ta och ha det allmänt mysigt i min vaaaaaarma goa säng ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0