majs

Haha. nej men hej !
Nu är det så att jag är skit trött .. Har inte gjort ett skit idag! Det är sjukt ! :o
Har i alla fall fått i mig lite mat.. ehe om nu blåbärssoppa och te räknas.. 
 
 
Har gått ner sjukt mycket på denna veckan det är sjukt.. 
typ 6 kilon .. och nej jag skojar inte!
Orkar typ inget för att min mage inte velat behålla maten på 1 vecka.. 
 
Jaja skit samma ! 
Imorgon blir det antagligen till Orust annars så rider jag väl Kronis <3
Torsdag ska jag med rida Kron bus hehe , vet inte riktigt vart jag ska rida, men snön har ju börjat smällta så får se hur det ser ut överallt! 
 
I kväll ska jag bara chilla framför en film och typ lööööka ! sånt jag är bra på ;) 
 
Hahah yolo , nej men har typ sovit hela veckan det är sjukt. 
 
menmen nuuuuu ... har jag lust att både baka och städa mitt rum ... okej jag är nog fortfarnade sjuk ! :o 
haha nej men får la se vilket av dom det blir ! 
 
hare gött haj !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0