halluuuu.

Asså jag orkar inte blogga typ ...
 
Känner mig fett nere just nu, värdelös , hatar , blöig och allmänt typ deprimerad.
Har försovit mig hela veckan. Har inte velat gå upp eller något, hade ju np i onsdags det gick la typ bra.. haha , ska ha det i morgon med men det kommer la gå som det går. 
I onsdags så red jag på ljungskile med, gick la hyyyfsat okej men hästen var typ dunder pigg så var helt slut efter det, Idag (Torsdag) Så kom jag typ 2 timmar sent till skolan... Sen när jag kom hem så red jag Fantasia åt Jossan ! Underbar var hon ! Seen så red jag Kron som också var underbar, han skulle visa att han kan göra piroetter! haha nej men han ville galoppera men det ville inte jag så då blev det att galoppera på stället enligt han !
 
Söt..
 
 
 
 
 
Aja, måste sova nu så jag orkar upp imorgon ! 
 
 
 
AHAHAHAHAHA ! Bilden gjorde min dag igår...

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt häst!:D

2013-02-08 @ 18:21:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Wilma

Hihi söta bilder! :)

2013-02-08 @ 20:01:11
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0