Hahah yolo

... Nej men asso a , Idag har jag typ ba vart i skolan och chillat sen när jag kom hem så drog jag till stallet och fixade Kron, red bort till Jossan och kollade om hon ville rida ut med mig , det ville hon ;)
Två pigga hästar hade vi , Dom gick från "gamla " och lata till unghästar/Gallopörer. Haha, det var ju kul, dom fick iallafall galloperat av sig idag! så imorgon kanske dom har lite träningsvärk ?;) vem vet!


Efter det fixade jag han och la på ett svätttäcke, (han var genom svett!) sen mockade jag hans box med, fodrade alla hästara + släppte in dom. Sen mockade jag lösdriften + borstade alla hästarna. Gick en promenad med Boppan med, sen fixade jag Kron och Lissies hovar!
Det var la typ allt xD

Nu är jag hemma och fryser, ska slänga mig in i duschen nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0