Ojdå

Här har det vart dött jaaaa .. haha
 
Saknar det faktiskt liiiiiite ! Men a, vad som hänt sen sist ... hm ridit Dankan vilket gick som det gick .. haha han va dunder fin i galoppen iallafall . 
Tagit kontakt med gamla vänner , vilket är kul . 
Fått utegångsförbud för första gången på jag vet inte hur länge !
Träffat en underbar kille. 
Ridi Fantasia lite grann . 
Kron har vart halt . 
Började skritta Kron i söndags igen !
 
http://ask.fm/Gummismurf
 
 
Hmm .. inte så mycket mer tror jag ... Tagit tag i mina betyg och kommit in på gymnasium ! Whiihooo . 
 
Just det ja, hjälpt min faster flytta med + mormor !
Jag har kommit i form som fan med ! nöjd tjej här ja . 
 
 
Hahha men ja ... Stora frågan är ... Är det värt att komma tillbaka ?  Kommer ni läsa ? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ..

Jaaaaaaaaaaa, vi läser! :DDDDD

2013-04-17 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0