håhå

Nej men jag kommer inte på någon rubrik . 
Red Dancan igår , och det gick över förväntan faktiskt ! Han rundade sig fint i formen nästan hela passet, sen så la vi in lite bockningar men det va ju bara kul ! :D
 
Fick super mycket beröm av min tränare så det va najs!
 
Idag ska jag rida Kroooon ! Men det regnar mega mycket så får la se hur taggad jag är senare i eftermiddag .. hahah.. 
 
 
Sitter och lyssnar på Linus Svenning , asså döda mig så bra är han ! 
 
Nej men a.. ska jobba klart med Engelskan nuuuu, i helgen blir nog inte super bra bloggning heller, ska till en kompis ! menmen , ska försöka ! lovar :) 
 
Bloggar mera ikväll , för nuu måste jag jobba innan läraren flips the table ! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0