Sovit?

Haha , gud min mage kände för att visa att den kan vara riktigt jävla jobbig, så varför inte ge mig världens mensvärk på kvällen som vägrar ge sig ?
Fan den gav sig vid 06:50 ungefär och så somnade jag runt där, sen vid 11 så vakna man igen , 3 timmar å 10 minuters sömn .. GÖTT .

Jaja så jag gick upp käka en macka. Efter det la jag mig i sängen och kolla filmer. Efter typ 3 filmer vid 2-3 tiden somnade jag igen och vaknade vid kvart över 4 . Nu sitter jag här och käkar en macka igen och dricker kaffe och messar med världens underbaraste innan jag ska dra till ridningen om ja typ 30 min. Är inte direkt jätte taggad på att sätta mig på en hyfsat seg häst och försöka rida igång nu när jag är trött , men men ... Måste röra på mig ;) Sen när jag kommer hem, om jag orkar så drar jag till min kära faster!

Imorgon drar jag till min kära pappa och stannar tills söndag. Underbart , älskar dig pappa !

Jaja, nu ska jag ta och fixa lite innan jag draaaar.. tror jag sätter mig på träningssaken en sväng ^^ fast då kommer jag säkert somna men jaja .. Vi chillar på livet ! ;)

♡Killar med magrutor som använder mjukisbyxor♡

Haha... Det är bara en person jag vill ha och jag tänker kämpa för han.
Har växt ifrån det stadiet när man byter killar lika ofta som man byter trosor.
Varför döma mig för mitt förflutna ? Jag lever inte där längre.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0