Hihi har tråkigt.

Hade lite tråkigt här på kvällen igen xD


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Hej, jag är ett stort fan av din blogg. Jag skulle vilja ställa några frågor till dig.
1. Din favvofrukost?
2. Kan du lägga upp en video när du sjunger? Du har en jättefin röst :)
3. Tycker du de är ok att kolla på porr?
4. Vem saknar du som mest just nu?
5. Vem är din bästa vän?
6. Har du många vänner?
7. Hur lärde du dig att sminka så snyggt? Jag har försökt men det blev inte lika bra
8. Kan du göra en smink video? :)
9.vllken skola går du på?
10. Vad tycker du om människorna på din skola?
11. Vad är din dröm?
12. Hur många har du legat med?
13. Är det någon kille på din skola som du skulle vilja ligga med? Isåfall vad heter lyckosten?

Kan du svara på mina frågor i ett videoinlägg så fort du ser detta?<3

2012-10-30 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0