Deppshit ?

MÅSTE få skriva av mig lite..
 
 
 Här har ni en liten go låt att lyssna på medans ni läser. Den passar så jävla bra
 
Ja jag är singel igen. Menmen , det var väl inte menat att vara vi två.
 
Jag undar vad jag gjorde för fel..
 
Men det jag inte kan fatta är att om man älskar någon, säger att den är ens första riktiga kärlek och att man aldrig ska lämna h*n. Då fattar jag inte grejen med att skicka ett sms och skriva t.ex. "Jag älskar dig fortfarande och kommer alltid att göra, du var min första riktiga kärlek men tror inte det kan bli mer.", "Du kommer alltid finnas i mitt hjärta" "Vill inte verka hjärtlös men de e slut, That's it." 
 
Yeah you name it. Och sen inte förklara VARFÖR. Jag kämpade som fan.  Trodde det var ett skämt, ville att det skulle vara ett skämt.
När jag fick det sms:et så jag hamnade i chock jag satt och stirrade rätt in i väggen , skakade och tårarna bara rann. Stackars min far, han fick sig nästan en hjärtattack.
 
Samma natt drömde jag om han, att jag åkte till han, Han krama om mig, puss mig på pannan och sa att jag bara hade drömt allt. Att det fortfarande var vi. Hans röst var som en melodi.
Jag vaknade upp i panik , kallsvettades och tårarna bara rann.
 
6 underbara veckor hade gått. Redan en vecka innan så kände jag på mig att något inte var som det brukade. Men jag ville inte säga något. Jag älskade denna killen mer än allt annat. Jag skulle gjort allt för han.
Det är en låt som påminner mig om han. Och den kom på imorse, jag tänkte inte på att den var på den spellistan. Jag fick seriöst panik , gick å la mig på golvet och ja ... 
 
Jag är vilsen . Jag vet inte vart jag har mig själv.
Nu ska jag inte gå in på detaljer ...
 
Jag är glad att jag har Alice och ja en annan kill kompis faktiskt. 
Igår så spenderade jag min kväll med världens bästa faster, vi tog en tur ut med bilen med uuuunderbar musik på högstavolym vid typ 20:00 och var minst ute i 1 timme, vi var lite överallt.
 
Min kompis, a vill inte gå ut högt med det än . Men han fråga om jag ville komma å kolla film med han så han kunde hålla om mig och bara mysa. Så jag får annat att tänka på , Guuu vad det hade vart skönt. skulle verkligen behöva det just nu.
 
Ska jag vara ärlig ? Alice fick tvinga i mig lite ärtor igår för att jag skulle få i mig något.
Å a andra saker som vi inte ska dra upp här.
 
 
Jo det jag ville komma till var väl mest att alla har det inte perfekt. Den där perfekta killen kan visa sig vara en riktig skit stövel.
 
Och allt jag vill ha är en förklaring.
 
Tack för mig !
 
Yes this is true shit.
 
Tack pappa för denna fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0