Denna vecka ..

.. Ja mitt schema ser ut så här --->

Onsdag : skolan / Gymnasiet. Sen hem plugga Engelska och hem provet , åka och rida . Hem och pluuuugga So. Och vara med Alice Torsdag : Skolan , Stallet och sen plugga Engelska och hem provet. Samt om jag hinner träna lite.
Fredag : Skolan , Plugga hemprovet och So . Sen träna .
Lördag : Träna , plugga och träffa folk.
Söndag : Stallet, träna och plugga det sista på hemprovet. Träffa folk om jag hinner.

Såååå ser resten av min vecka ut.. Måste få klart hemprovet som ska in på söndag och Engelskan som ska in på fredag.. So grejen har jag tills efter lovet så det är inte så bråttom med.

Idag har jag faktiskt varit duktig och vart ute en 20 - 30 min med en liten vovve . Och sen cyklat lite med ^^

Nu ska jag dra och handla ! Vi höres !!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0