snabbt

Lite snabb uppdatering ..

Var ju sjuk måndag och tisdag. Även Onsdagen men gick till skolan ändå och åt massa Ipren. Efteråt åkte jag till Ljungskile och red i Dressyrspecialen på Sitana ! Gick faktiskt jäkligt bra när hon slutat springa iväg från arbetet..
Sen 40 min senare red jag vanliga lektionen på Sitana igen, fast med bommar. Kan säga att det gick bra och har sån fet träningsvärk idag ! Ont i låren,ljömskarna , rumpan , ryggen, magen, armarna och axlarna. Ja överallt ;)

Men fett värt det. Bara att jag är sjukare idag.. Haha..

Så ja hemma idag igen.. Så inget till kron idag tyvärr :(
Får se om jag är hemma imorgon .. Ska iallafall bada i bubbelbadet imorgon !

Men ska sova lite nu hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0