~Rubrik~

Har inte sagt så mycket på länge förutom "åren på husebacken och 15 saker..."
Red ut med Kron igår igen, underbara hästen. Efter det drog jag på bio "twilight" DEN SÖG!

Fett besviken. 150 spänn åt helvete.
Skolan har varit fett go , igår t.ex kom jag , några tjejer och 2 killar in på sex och mens, och sveriges värsta bilförare .. haha

Dom tror att jag kommer vara med i "Sveriges värsta bilförare"...
Tror inte jag men ;) På idrotten så skulle vi upp på en stålpinne och göra en volt.. slutade med 2 blåmärken på varsit höftben ! Haha .. gjorde handvolter och sånt med ^^

Nu har jag träningsvärk efter att hållt igång hela veckan ! Trött ? JAO.
Juste ja , fick skrivit ut nya p-piller igår :3 as glad :D

Men ska återgå till att sova igen , har sån jävla huvudvärk ! baaaj

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0