Läkarn

Oh... vaknade imorse och ja bokade tid till läkaren och fick tid vid 11:15. 
 
Slutade med att jag har halsfluss och öroninflammation och kom hem med detta : 
 
Nässpray kortison, antibiotika kåvepenin och P-piller :3 
Nässprayen ska jag ha i 3 månader och antibiotikan 10 dagar.
 
Men får rida som vanlig! :D
Red Isak förut... Kan säga att jag kom hem och var allmänt förstörd. Det gick inte bra alltså.Inget mer om det.
 
Sen har jag sovit massa. Alla dessa sjukdomar gör mig såååå trött...
Ska bada bubbelbad sen och dricka coooooooola ! :D
 
As glad på denna vecka (måndag - lördag) Har jag gått ner 5 kilon ! Nöööööjd som fan.
 
Aja ska käka lite nu och sen baaada men vi höres later aligator.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0