In school... 22/11

Halloj, försov mig imorse... vaknade precis när vi började skolan ... Bussen hade redan åkt, Arne skulle precis åka så fick STRESSA sönder.. Så mys dag med mjukisar idag ^^

Är hur jeeeeevla seg som helst idag ..
Men tycker att alla kan ta en titt på min kära väns blogg http://alicehelenejohansson.blogg.se/ <3


Favvo låten just nuuuuu !

 
Har IUP men typ pallar inte... JAG HAR EN MOPPE BTW . Som bara ska fixas lite sen så blir det ut och köra ! :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D As glad!
Crossmoppe :3
 
På Tisdag ska jag ock Alice bli intervjuade om gymnasie val ! 
 
Nu måste jag jobba liiiite haha.. Vi höres later.
 
Ajuste ja, igår på ridningen hade vi longering och sittsövning så man fick testa på både att rida utan stigbygglar och tyglar  i alla gång arter och att longera, Fick rida både Dustan och Tuffy ! De vart kul :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0