Hej hopp

Haha känner att det vart lite dålig uppdatering häääääär... Har haft lite fullt upp i helgen ;) 
 
Kom precis hem från stallet, har fått rida Kron och provridit en lite skrutt ;) 
Men mer om det kommer en annan dag.
Kron skrittade mest runt lite i paddocken och kände igenom han lite. Men inte så mycket mer av det . Sen tog jag in han och mockade samt packade mat sen släppte jag ut bebisen och drog hem ! 
Nu chillar jag med musik och snackar med massa goa fölk ! 
 
Imorgon är det skola igeeeeeeen.. wish me luck med att palla gå upp 7 imorgon. Dygna kanske ?? ;) Haha nej då sover jag hela dagen i skolan istället och jaaaa det kanske inte är så bra. Fast vi ska ju inte göra något speciellt så får se ;) 
 
Jaja snart kommer mormor hit så får börja fixa lite !!
 
 
 Vad säger ni om min nya header?? :) tack Rebecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0