Heeeellu..

Kommer få göra en massa tidsinställda eller mobilblogga.. För min dator åker in på lagning imorgon ! 
 
Iallafall, innan jag lämnar in den imorgon så ska min kära Alice gästblogga här ! :D
 
Red ut med Jossan igår .. Kron var taggad till 1000 !
 
Läs mer om det http://fantasias.blogg.se/2012/november/uteritt.html 
 
Mobilen åker också snart in på lagning.. Mitt hjärta :(
SKA SJUNGA SOLO OM 17 DAGAR ... D: Jag kommer dö.
 
 
Min lilla vers : "And so this is christmas, For week and for strong, For rich and for poor, The rood is so long. And So this is christmas.For black and for white, For yellow and red ones. Let's stop all the fights" Jag får inte in dom 2 meningarna .. Det går inte.
Får typ panik..
 
Ska tillbaka till läkaren imorgon igen för tabletterna hjälper inte :(
Aja vi höres later dear bloggläsare !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0