Heeeeemma

Äntligen hemma eller vad säger man ?
Åt på den nya glassbaren efter skolan och FYFAN vad god glass dom har NOMNOM. Stort fett + till dom!

Sen hämtade jag mitt paket på posten med maaaaassa nya kläder! :3
Bilder kommer i promise , men just nu är dom i tvätten så dom blir rena och luktar gott :D
Efter att ha provat kläderna så dom passar så drog jag till stallet och red Kron , skrittade fram i paddocken och sen red upp och ner för stallbacken ett par gånger. Och avslutade med att rida lite lätt dressyr i paddocken.
Sen tog jag in alla småttingarna innan jag drog hem !
Nu har jag käkat och ska hoppa in i duschen.. OH GOTT :D


Vi höres later alligator.

 
Hjälpa mig få över 100 followors ? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0