Fötterna värker...

Gud igår när jag kom hem från GBG så skrek mina fötter... Gå i klackskor hela dagen i skolan + på Nordstan sen .. kan säga dom gör fortfarande ont.. Klagade då fan inte igår men idag AJ !
Vart såå underbart med mina två fastrar Kattie och Lisa + två av mina kusiner Liam och Emilia ! :)
Fick ett halsband av min älskade faster Kattie ! Taaack ! :D
 
Man kan ändra , har massa mera bokstäver ;)
 
Tog det lungt med massa goa folk och massa mys senare på kvällen. 
Fick lite tips om hur man kan äta rätt för att gå ner i vikt/ hålla sig i form ! :3 Göttigt!
 
Idag så har jag ridit Kronisen <3
Får äntligen börja trava prinsen igen ! Så red ut lilla rundan och travade den sen red jag till stallet och så fick han skritta över bommar så han får lyyyyyyfta på dom stora fossingarna ! Och så släppte jag småttingarna i paddocken och guuu vad dom busade ! Massa bockningar och massa galopper gullisar :')  Filmade en as gullig video men min dumma mobil sparade den inte :((
Imorgon ska jag nog se om någon rolig vill rida ut med mig och rida någon lååång runda :3
 
Mår inte så jätte bra.. Känns inte som mina tabletter och det hjälper :// Aja nu ska jag gosa in mig i täcket med en kopp te och kolla på VP ! :3
 
Ha det ! 
 
Har tyvärr ingen sladd till kameran så kunde inte föra över bilderna till datan så denna får duga så länge .. Men jag bara ÄLSKAR dessa kläder, lätt min favvo outfit <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0