15 saker du kanske inte visste om min bästa vän !

15 saker om Alice Johansson

1. Hon är allmänt mongo ! :D
2. Hon och Emil förlovade sig redan efter åtta månader tillsammans !
3. Hon älskar att sjunga men har scen-skräck
4. Hon är inte nöjd med sin kropp men hon är perfekt som hon är !!
5. Hon är i sitt första och seriöstaste förhållande :)
6. Hon har släktingar i Sverige, Norge och Danmark och lååååååååång släkt i USA.
7. Hon är min allra bästa vän.
8. Hon kan skrämma sig själv genom att nysa! Den ni ;)
9. Hon gör extremt roliga ljud om man klämmer henne på låret, hahaha
10. En dag i skolan utan henne går inte, hon gör mina dagar värda!
11. Hon är min paraply-kompis, bästa vän, hålmellanmjukisarna-kompis och massa mer roliga smeknamn !
12. Hon vet hur hon ska göra för att göra mig glad.
13. Hon har funnits vid min sida varje sekund sen P gjorde slut och stöttat mig. Älskar dig för det.
14. Hon märker när något är fel, om jag är nere eller något.
15. Hennes smeknamn är Oooooooorust! :D
 
 
Älskar dig paraply-kompis <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Aliiiiiice

Naaaw, gose gose! Bästa kompiiiis!
Älskar dig nu och för alltid !!<3333333333333

Svar: Älskar dig mer än solen är het <3 Då , nu och för alltid !!<33333333333333
Embla Santos

2012-11-14 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0