15 saker du kanske inte vet om mig ??

1. Jag är otroligt rädd för rödaskåp bilar...
 

2. Jag har ätstörningar.
3. Jag får panik om jag inte har med mig mobilen överallt.
4. Jag har haft planer på att sluta rida.
5. Jag är osäker på mig själv och min kropp.
6. Eddie Meduzas låtar lyssnar jag på när jag har tråkigt.
7. Jag har jävligt svårt att lita på folk.
8. Jag har svårt att komma över en person som jag en gång älskade.
9. När jag är nere eller sur så måste jag sjunga för då mår jag bra.
10. Jag har gjort en grej som jag ångrar mer än något annat.
11. I sommar så kanske jag och Alice ska dra till Island om det går som planerat!
12. Jag har 2 vänner som jag berättar allt för och min faster.
13. Jag älskar att måla naglarna
14. Jag har ont i magen varje dag och mår illa.
15. Jag har ett fejk smile och fejk skratt på läpparna varje dag.

Lite senare kommer 15 saker ni kanske inte visste om min bästa vän!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0