Whistle baby whistle.

-Vart lite dött här i typ 2 dar c: Men har vart hos min faster och så , har inte haft tid riktigt till att blogga.
Imorgon ska jag rida skiter i om det tar 2 timmar att få in hästkracken han ska in. Får la ta med lite knäcke brö eller något. Har inte så mycket att blogga om just nu typ.. JO föresten red Tuffy igår :3 Seriöst underbar liten ponny plutt. Mycket bakdelsvändningar och sånt, Hon var über pigg, hon visste precis vart vi skulle fatta galopp så det räckte att man styrde åt det hållet så galopperade hon på stället! Awii ♡♡
6 veckor å 1 dag kvar tills jag ska hämta hem henne , då är hon min i sommar .
Kul ska det bliiiii. Har sån fetting träningsvärk i benen och magen ... Guu va man fick hålla in henne, hade jag inte gjort det hade hon kutat iväg i galoppen.. Ponnyplutt.
Hon må se liten ut men hon är inte så liten att rida.
Nu ska jag iväg och köpa colaaaaaaa! Vi hörs.
Åååååh vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0