Skövdäääää

Har shoppat lite idag, (Bilder kommer senare) Sen har jag fixat mina ögon bryn, Som också kommer bild på senare ;)
Ikväll ska vi mysa framför lite filmer som tillexempel American pie! haha

Imorgon ska jag hem och passa hundar .. KUL. näe
Och leda Kron som tydligen inte vart bättre än.
Jag är så fett trött nu för tiden .. Huvudvärk,ont i magen och massa sång . Får se blir det inte bättre snart så kollar jag upp det.

För er som undrar varför jag inte ska ha spotify i sommar så är det för att han är sold.
Men det blir nog bättre med Tuffy.
Min lilla ögonsten på 134 cm :') Men som hoppar som en gud.
Jaja får bli bättre uppdatering när jag kommer hem !
Bajbaj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0