Fredaaaag

Jo min dag började med att ta med mig Hilma och Fairy till Ale hästkliniken. Hilma var på tok för tjock enligt veterinären , hon ska gå ner 25 kg.. Hon vägde 199 kg :s
Så vi fick åka in på tre hästar på vägen hem och köpa en munkorg till henne .. stakaren hon gillade den verkligen inte :( Så skulle vi skaffa ett träns och bett till Fairy . Då fick hon följa med in i affären ! Hon var jätte poppis där , alla ville fram och klappa samt ta kort.
Sen när vi kom hem så fixade vi en ny får hage till Ylle och hans mamma samt Frillan och hennes lamm. Lilla Ylle är vårat lilla flasklamm . Efter det fixade vi ut kaninen i sommar buren , och sen fick jag åka till ljungskile och rida ur på Tuffy, å gud va pigg hon var, drog på som fan i galoppen ..
Kul vart det men varmt blev det också ..
Efter ridningen drog jag på grillparty.
trevligt trevligt.
Idag så fick Isak sig ett bad och Hilmer kördes vagn med. Började rensa ank dammen med!
Känner mig duktig arbetar som bara den.  Just nu har jag sånn huvudvärk så jag tror jag döööör..
Jaja ska försöka vila lite och se om det går över!
Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0