You and I were soldiers.

Åh, det är ju värsta gött väder ute och jag får inte gå till stallet och va med dom jag älskar mest </3
wäe hatar att vara sjuk men jag känner mig bättre än igår !
Så får se kanske blir skola imorgon, känns som om febern har gått ner, ska strax ta tempen. Men nacken är liiite bättre den med.
Det är 6 veckor och 6 dagar kvar tills jag drar till Turkiet ! :D
Men som tur behöver inte min lilla gris vila idag Erika tar han åt mig ! Tack :)

Åh Ulriks underbara låt spelas at my place 24/7 ..
http://www.youtube.com/watch?v=Wik8ce-VrwY
Jag vill bli frisk N-U. jag orkar helt seriöst inte ligga inne en så underbar dag som idag. Solen skiner, blå himel, inte ett ända moln som jag ser och så klart hade jag kunnat spenderat dagen i stallet.
Jaja , jag ska gå och kolla om tempen har lagt sig nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0