Stuuuuudieedaaaag!

Igår (29/2) så var det en låååååång och jobbig dag !
Började med att gå i skolan och sega runt.
Går dagens skol outfit fick bli mjukisbyxor och ett linne !
Biffmage :3
Eller inte men a det är pååååväg! :d
Sen drog jag med Lova hem för vi skulle till ljrk å rida ,
Jag fick Kardan och han är UNDERBAR!
Hoppas jag får han imorgon!
Aja whatever, övade mycket på att står i tre-punkt och två-punkt sitts i gallopen och mycket ökningar, samt lite skänkelvikningar.
Sen när lektionen var slut var jag helt slut xd
Men skam den som ger sig , så jag gav mig direkt av till stallet för att rida Fantasia!
Oh guud va pigg men ändå underbar ,
Började med att värma upp henne ordenkligt innan jag började använda halsförlängare tror jag det heter o.o
och arbetade henne ordenkligt i dressyren och i slutet blev hon riktigt mjuk och fin faktiskt, använde bara skänklarna och kropsviktenm.
Innan jag avslutade fick hon ta ett skutt över ett sockerbits hinder å det tyckte hon var kul !
Sen mystes det en hel del.
Gårdagens outfit!
Nanan, nu ska jag strax byta om för att rida min prins,
Sen blir det in till stenungsund och fixa inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0