Underbart

Idag har vart en underbar dag med underbara klassen!
Hade friluftsdag och har typ gått 1 mil om inte mer ..
Så trött i benen men det var fan värt det!
Massa skratt och massa kul med underbara halvklassen. Ni är underbara guys :D
Sen efter skolan så åkte jag och mamma å fixa pass , wunderbart. Efter det tvinga mamma mig att följa med till hennes jobb igen.. hade precis missat bussen .. kul
Nu är jag äntligen hemma och benen bara värker så resten av dagen spenderar jag att vila.
Duscha i kväll med.
Imorgon blir det ridningen, ska ha Nicke............
Nej men det blir la kul ;) testa stallets segaste häst.
Gårdagens mig :3

Kommentarer
Postat av: Johanna ;)

Nicke är absolut inte den segaset! rider man honom bara och inte slutar kämpa så är han hur duktig som helt! jag lovar dig, bara man kan så kan det gå as bra ! :) så han är inte den segaste även om man kan tro det!

2012-03-29 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0