Underbart väder!

Idag är det såååånt underbart väder så jag tänkte ta mig an att vara i stallet hela dagen !
Idag ska jag rida Boppan och vet ni vad ? :3
Jossan ska fota mig ! :DDDDDDD
Happyface!
Blir dressyr in tha paddock , najsnajs.
Blir nog bruuun outfit idag, eller något liknande ;)
Lova sitter å turkar sig i min säng just nuuuu.
Hon ska å provrida en liten skrutt häst sen , får önska henne ett lycka till !
Red Spotify igår!
Underbar häst där du, Det bara sa klick liksom.
Jag kände direkt att  det är han jag vill ha i sommar.
Önska han ? JA.
Men nu ska jag gå och byta om å dra mig till stallet, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Josefine (fantasias.blogg.se - HÄST / FOTO / VARDAG)

Heter en häst Spotify? O.O HAHA. Coolt 8)

2012-03-03 @ 16:07:00
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0