Underbara häst.

GUUUD VILKET UNDERBART PASS DET VAR.
haha hej överdriva? :3
Nej men slog mitt höjdrekord med Boppan idag!
70 cm ^^
Erika hjälpte mig först lite med dressyren och sitsen , det blev mycket bättre efter det tycker jag.
Sen fick jag hoppat lite ! Whooopa :3
Det var as kuuul!
Sen fotade jag My när hon tog lite porträtt bilder/red ! ^^
Efter det fixade vi lite i stallet och nu är jag hemma å bara tar det lungt ..
Kommer ha träningsvärk imorgon ..
Nu kommer bilderna ialla fall! :3
Enjoy !
Jag vet att mina minner är fina okej!
Foto : Josefin :)
Halebop ♥
Jag satt och pratade med mig själv i serfentinerna.. xd
Denna ponnyn har fått mig att våga tro på mig själv.
Att jag kan klara det bara jag vill.
Tack My för att jag får rida henne!
Snygg ponny brud där du !
"Osså svänger vi hiiiiiiiiiiit >.<"
Och en liten bild på My och Boppan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0