sol!

Det är sol ute idag igen OCH jag tvingas stanna hemma en dag till och vad innebär det ? jo jag måste stanna inne ):
kuul, jaja mamma kommer hem om 1,5 timma å då blire klippa sig och färga håret , en bra grej med dagen ialla fall.
Jag kan la bara säga en sak jag tycker..
Jag tycker inte det är snyggt när man rider lätt in i gallopen..
men det är ju bara vad jag tycker.
Jaja ny header kommer , det blir lite mer vår/sommar mode på den ! ^^
Behöver bara eeeen sista bild så är den fullbordad sen !
Bloggen handlar ju mest om mig, Kron och Boppan.
Det är några som undrar varför jag rider Boppan och ja då kan jag la säga att jag hjälper My lite när hon inte kan , så att hon kan få lite frihet utan att behöva må dåligt över att Boppan inte blir riden. Sen tycker jag det är kul att rida Boppan hon är helt underbar.

Ja men nu ska jag fixa lite inställda tills under dagen .
Tror jag..
Har några på g ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0