skolan

Just nu sitter jag i skolan och har Engelska.
Inte så jätte kul men nu ska jag snart få byta till mitt modersspråk så då blir det roligare.
Sen ser jag att jag har fått massa mer läsare ! :D
Det gör mig glad.
Så ja för alla er nya så heter jag Embla Santos och är 14 år ska fylla 15 i år.
Jag rider på ett litet stall på husebaken där jag tar hand om mest Kron men också Isak och Hilmer.
Det händer ibland att jag får rida Boppan och Fantasia.
Men det är om dom inte kan men det är ju alltid kul att rida olika!
Jag bor i en liten familj med mamma, hennes kille och hans son.
Sen har vi 3 katter också Nisse, Putte och Rockie.
Och den här bloggen handlar om mig, hästarna och så klart mina vänner.
Så det kommer mest att skrivas om vad jag har gjort under dagarna och eftersom jag oftast är länge i stallet så kommer det mycket om hästarna och det !
Bilder kommer när jag blir fotad, min kamera är tyvärr sönder ):
Ja det var lite om mig .
Hoppas ni kommer fortsätta att följa mig :)
Kan ju ta och göra som alla andra.

Följ mig via bloglovin ! :D
Bloggar mer ikväll kanske ska till stallet beror på är fortfarande inte helt frisk..
Några bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0