Nu kör vi !

Nu orkar jag inte mer D: 
Åkte på feber i går morse I-G-E-N.
Inte okej .
Men nu är den borta igen så jag har bestämt att jag SKA till stallet i helgen har inte varit där på 1 vecka å 2 tar ):
Saknar alla härliga männsikor, djuren och att få göra något igen istället för att bara ligga hemma.
Ridningen i onsdags vart awsome.
Skulle haft Oscar men då han blir lätt springig bytte jag med Lova hon gillar ju hästar med lite gas i baken , Så jag fick Spotify ! :D
Han är såå grym , vi gjorde massa skänkelvikningar och att vi skulle kunna gå rakt ner från A till C , det gick grymt, Sen skulle vi galoppera på volterna och han flög fram!
Ulrika sa att han alltid bruckar fatta fel galopp i höger varvet, haha det skulle jag aldrig kunna tänka mig ;)
Han är precis den hästen jag vill ha .
Fick min läxa att plugga på , Nu ska vi ta ryttarmärke 3 !
Så ja plugga plugga!
12 sidor att plugga på , Dressyr delen ska göras för en dressyr domare. och sen så klart hoppningen ;)
I dressyren blir det en LC:1 man måste viserligen inte göra den men det tänker jag göra.
Jaja nu ska jag plugga med massa go musik på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0