Mina ♡♡

Jag har haft fullt upp därför uppdateringen har vart som den vart. 
Ridit två underbara pållar.
I Tisdags blev det dressyr för båda hästarna,
Blev riktigt snygga i slutet , bra undertramp och böjningen halsen kom emellan åt. Boppan hade lite andra planer i början , att bocka som jag vet inte vad.. xd
I Onsdags så följde Lova med mig till stallet och hjälpte mig med hästarna.
Vi skrittade fram dom ute hon på Kron och jag på Boppan, bytte till det två delade bettet på Kron och testade om det blev bättre med det och jajemän det blev det!
Det stog hoppning på schemat igår och hoppning blev det!
Båda hästarna var pigga och framåt så det var ju extra kul, vi slutade hoppa på 60 eller a vi hoppade några skutt på 60 och även två socker bitar men inte så jätte mycket , vi bytte hästar en gång också.
Boppan kände för att stegra så ja det var lite kul faktiskt! :3

blev låååång avskrittning ialla fall!

Dagens outfit bilder kommer imorgon, datorn vill inte samarbeta med mig :@
Så ni får nöja er med fina bilder som ni redan har sett xd






Mina ♥

Kommentarer
Postat av: Elvira

nej gud va söt <3

2012-03-14 @ 12:55:41
URL: http://toppryttare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0