Måndag 19/3

Just nu sitter jag i skolan och har Englska, inte det roligaste men betyg måste has !
Har ju lång dag som alla andra måndagar .. kul slutar 15:40 :(
Sen hem och greja lite tillbaka till skolan vid 18:00 för att snacka om gymnasium.
Kan ju säga att min dag inte kommer vara så kul.
Hehe, Jag ska städa lite i dag i alla fall och bara ta det lungt.
I morgon ska jag träna, Onsdag rida igen på ridskolan , Torsdag rida Kron, Fredag ridskolan och helgen kanske drar till min syster! får se kanske drar på fredag efter skolan .. får se om jag får med men det ska nog gå, ska kolla lite med syster också :)
ja det får bli ett litet inlägg nu , ska fortsätta jobba nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0