Lova @ My place

Ridningen gick AWSOOME.
Skulle haft musse men bytte till Spotify, men eftersom att MIN MAMMA var tvungen att säga att jag har körtelfeber fick jag byta till Nicke om jag skulle galopera eftersom han är 100% säker , spotify är ju bara 6 år..
Men jag fick byta med Karin till Dustan istället annars hade jag vart tvungen att gå upp och göra i ordning/ ta av spotify och det orkade jag inte .
Dustan var la helt okej men eftersom Karin inte ville rida Spotify mer så bytte vi tillbaka efter halva lektionen..
Han var väldigt stressad i början men sen så lungnade han ner sig och blev riktigt fin i formen, hehe fick galoperat ändå, fjäskade med Ulrika ;);););););;););)
Men nästa gång ska jag ha Nicke.
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK OCKSÅ.
Sadface, han är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg. Nu vet ni :D:D:D:D:D:D
Nu ska vi försöka fixa låååååvas blogg bajbaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0