Gosegrisen !

Har äntligen fått vart hos min prins.
Började med att rida ut en sväng på Isak, han var inte alls sig själv, han var inte lika framåt som han bruckar :s
Men han galoppera på som jag vet inte vad på vägen hem , fick nästan inte stop ;)
Så kan det gå. Efter det så körde jag lite NH med Hilma, typ att hon skulle komma till mig när jag kallar på henne, flytta rumpan åt höger och sen vänster, stegra när jag tar upp spöt och att hon ska gå med mig , det gick skit bra hon följde efter mig i både skritt,trav och galopp !
Gullegrisen och så inga sparkar idag ! Vilket är bra för att vara sur tanten ;)
När jag skulle skritta av henne så tog jag med Heli och gick ut med dom i 30 min typ.
Det var myysigt!
När jag gjort det red jag Kron. Fy va jag har saknat han ! Gick la hyfsat, i början drog han i väg och hade andra planer för sig än att lyssna på mig , men efter att fått lite tips av Erika gick allt myyycket bättre, Halterna har blivit mycket bättre och jag red på det två delade bettet så ja det är lite kul att han lyssnar med det med.
Jag varierar mellan ett två delat och ett tre delat å det går faktiskt bra med det på han så länge man inte rider ut ...
Hoppa går det ganska bra med det med .
Sen när jag kom hem så fick jag stapla ved D:
Hehe tog la 1 timma.
Och nu ska jag duscha sen drar jag och bror in och handlar !
Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0