Friskförklarad!

Nu är jag friskförklarad eller om man nu ska säga så :s
Var tydligen inte körtelfeber utan att jag antagligen bara har fått ett stortvirus eller något. Så ja ska va hemma en dag till men sen blir det skola ..
Fattar inte för jag har ju ont och är trött hela tiden.
Jaja , det som är bra är att jag får börja rida som vanligt igen !
Sååååå ja vad ska man säga, har inte gjort något som vart så jääätte kul, sovit typ, var ute och gick med bebis grisen igår.
Imorgon ska han till Ale föra att undersökas.. Han är lite knackig i vänstervarv och har vart ett tag nu så lika bra att kolla upp det nu om det skulle vara något specielt.
Längtar tills jag får rida prinsen igen.
Kommer bilder senare ikväll som My fota igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0